субота, 11. јул 2015.

Sreća

  •  Jednom me je blizak prijatelj nazvao ,, Srećo ". Bila   sam vrlo zbunjena jer nisam znala o čemu se radi, tražila sam objašnjenje i na kraju mi je rekao:
  • ,, Mi smo ljudi čudna bića, tražimo jedni od drugih pažnju, vreme i ljubav. Što je najveći poklon koji nekom možeš pružiti. Jedni druge ispunjavamo. Ali čovek se menja i ne bude uvek svetlo pa se čak može desiti da se preobrazi u svoje misli i postane njihov rob, dozvoljavajući da mozak upravlja njegovim vozilom. Svako u sebi ima i sreću i tugu, i ljubav i bes... Mi biramo koju ćemo od tih emocija odabrati da nam bude gorivo. A bez goriva.. nema ni jednog  puta kroz život. Treba naučiti da sipamo umereno i da pazimo na krivine, jer ako previše skrenemo biće se teško vratiti na stazu kojom smo bili krenuli. A ja tebe zovem srećom jer mi uvek srce veselo kucka kad sam pored tebe."
  • Reči..Prvi put sam osetila ogromnu težinu reči koje one zapravo nose. Bez obzira što je sve ovo bilo prelepo rečeno i sa tolikom istinom, da veće ne može biti, shvatila sam da treba paziti na reči koje govorimo. Jer kao što je rekao, mi biramo u životu, sve mi sami svesno biramo. A reči nisu uvek odraz nečijih osećanja, mnogi ih izvezu i nakite pa posle nemaju smisla. Na taj način se može povrediti osoba kojoj su te reči napisane. Ali takođe  ako se trud, mada se tako ne može uvek zvati jer su trud i prevara dve različite krajnosti, ne pokaže u opšte. To tek može boleti. Ali sam postupak ne pravi toliko veliku ranu kao što to čine reči sa emocijom. Mi stvarno imamo velike moći, kojih, doduše, neki i nisu svesni. Imamo moć misli. Jer ipak misli kreiraju sve. Misao je takva da svaka ostane zabeležena gore u univerzumu, može biti zaključana ili vremenom zaboravljena ali ako se ta misao razvlači na mogućnosti, ako joj se doda emocija..gotovo.  Nije to baš kao,, Hokus-pokus " i bum evo ga. Nije to sad želim auto i sad ću ga sutra dobiti. Uglavnom se loše misli ostvaruju, ali ne onome kome su upućene neko onom ko ih je uputio. Ne u bukvali ali kroz neki drugi događaj će ga život vratiti nazad  pošiljaocu. Jer ipak za konstruktivne misli treba ne samo želja sa emocijom neko i trug. Da, treba uložiti trud i vreme da bi došao do onoga na sta si uputio svoju svest. 
      Mia

1 коментар: