недеља, 1. новембар 2015.

Najbolji prijatelj

Imam par stvari u zivotu koje su mi stvaro vazne, moja porodica i moja najbolja drugarica.
Ali da li je covek stvarno svestan te reci? Najbolji prijatelj sve vise gubi vrednost i ta rec se brzo ofuca. Ako vec tepate osobi do koje vam je stalo, trebate biti svesni  reci, jer  zvanje najboljeg prijatelja ne zasluzuje svako. Zahvalna sam mojoj najboljoj drugarici koja me je probudila i ukazala mi na vrednost te reci.
-Toliko puno mi je trebalo da shvatim, jer bila sam i ja u zabludi, kao i vecina...
-A na kraju sam i ja ukapirala da je najbolji prijatelj neko s kim se najbolje razumem
-Ma koliko to zvucilo smesno, ali pogledajte realnost, moja najbolja drugarica je skroz drugacija od mene. I na taj nacin se dobunjavamo sto je dodatan plus.
-Ali, najbitnija stvar je, kako sacuvati taj odnos. Plasila sam se kako ce stvari izgledati sa njene strane. Da ne preteram ili da ne budem previse hladna..
-Rekla sam samoj sebi da cu na taj nacin samo pokvariti nase priijateljstvo, jer ako je to pravo prijateljstvo ona ce razumeti ako joj to kazem.
-A posto ona mene uvek razume, ja vise nemam taj problem.
Ona je jednina drugarica na svetu kojoj mogu reci sve. Za nju znam da ce uvek biti tu za mene i 100% sam sigurna da ce sve moje male i blesave tajne, pocev od ogovaranja starijih ostati kod nje.. Jednostavno znam da je ona  kao moja sestra koju na zalost nemam.
 Svesna sam vrednosti koje ona ima i da je pravog prijatelja u ovo vreme tesko naci. Svi su se nesto uobrazili a vecina njih ni ne zna sta je pravi prijatelj zato ga ni nemaju.
Ima jos jedno pitanje koje me je mucilo a koje smatram da bi mozda jos nekom moglo pomoci :
Da li ja moram dugo da poznajem tu osobu i bas sve da znam o njoj ?
Moj odogovor je : NE
Ja nju poznajem oko7 godina ali se nismo nesto posebno druzile...
Sve je krenulo za vreme letnjeg raspusta. Druzimo se vec 4 meseca ali to druzenje nije kao trala-lala i tracevi kojekave vrste, jer ja sam u njoj nasla nesto sto je vrednije i od najlepseg kristala i blaga ... A to je iskrenost, autenticnost, veselost, ona je drugacija od svih mojih drugarica ali ja je samo zbog toga volim jos vise !!
Za Tamaru..
MIA

Нема коментара:

Постави коментар