понедељак, 2. новембар 2015.

Plavetnilo


Borba… Ta stalna unutarnja borba u meni budi cudne osecaje, gotovo neprijatne. A onda, shvatim da je to zivot. Naše platno je naš život. Ja odlučujem kakva će slika ispasti. Može biti šarena, sa srcima i masnama a može biti i crno-bela. More me razna razmišljanja. Saznanja o ljubavi su ogromna a ipak toliko mala. Ispičaću ti jednu priču, ali molim da je shvatiš. Razumi je srcem, slušaj ušima i gledaj je mudrošcu…
          Jedna celina, velika, prozirna i svetla. Ispunjena energijom i esencijom zivota  =  ljubavlju. To postoji, i svesno je svog postojanja jer njemu ne treba potvrda od drugih da bi on postojao, on i bez toga  postoji. Da li će verovati u njega ljudi, njemu to nije važno, kako će ga zvati i koje mu ime nadenuti. Oni koji budu deo tog velikog plavetnila i koji  ne budu marili za imena, oni će živeti kao jedno. Jer zašto bi nadevao nekom ime kad svi vec imamo ime. Ali čak i sada kada sam svesna da sam deo tog plavetnila ja se ne mogu prestati boriti. Jer ipak, nepravdi ima svuda i uvek će biti, a ja ... Što se tiče mene, trudiću se da budem i radim ispravno. Zivot ce mi doneti testove, prepreke raznih vrsta ali samo ako budem ostala povezana sa tim plavetnilom ja cu proci sve to na najlaksi nacin, kroz ljubav
Dosla sam na ovaj mali svet da bih shavtila velicinu i vrednost dog kontakta sa plavetnilom i da ga jednog dana i sirim. Probudjenje i obnavljanje tog kontakta postaje mi jedan od glavnih ciljeva, koji su tvoji ciljevi ?

Нема коментара:

Постави коментар