недеља, 15. новембар 2015.

Od kada sam se ZAVOLEO ...


  •  Kada sam zaista počeo da volim sebe, 
Shvatio sam da sam uvek i u svakoj prilici na pravom mestu i u pravo vreme,i da je sve što se događa ispravno – od tada pa nadalje mogao sam da budem miran.
Danas znam da se to zove POVERENJE.
  •  Kada sam zaista počeo da volim sebe,
Mogao sam da spoznam da su emocionalna bol i patnja
za mene samo upozorenja da živim suprotno svojoj istini.
Danas znam da se to zove BITI AUTENTIČAN.
  •  Kada sam zaista počeo da volim sebe,
Prestao sam da žudim za nekim drugim životom
i mogao sam da vidim da je sve oko mene bilo poziv na rast.
Danas znam da se to zove ZRELOST.
  •  Kada sam zaista počeo da volim sebe,
Prestao sam sam sebi da kradem slobodno vreme,
i prestao sam da smišljam grandiozne projekte za budućnost.
Danas radim samo ono što me čini zadovoljnim i radosnim,
ono što volim i što čini da se moje srce smeje,
na moj jedinstven način i u mom ličnom ritmu.
Danas znam da se to zove ČESTITOST.
  •  Kada sam zaista počeo da volim sebe,
Oslobodio sam se svega što nije bilo zdravo za mene: jela, ljudi, stvari, situacija;
i od svega što me je uvek iznova odvlačilo unazad,
dalje od mene samog.
U početku sam to zvao „zdravi egoizam",
ali danas znam da je to LJUBAV PREMA SAMOM SEBI.
  •  Kada sam zaista počeo da volim sebe,
Prestao sam da priželjkujem da sam uvek u pravu, tako sam manje grešio.
Danas sam shvatio da se to zove SKRUŠENOST.
  •  Kada sam zaista počeo da volim sebe,
odrekao sam se života u prošlosti i preterane brige za svoju budućnost.
Sada živim samo u ovom trenutku u kom SVE počinje.
Tako danas živim svaki dan i zovem to SVESNOST.
  •  Kada sam zaista počeo da volim sebe,
Spoznao sam činjenicu da se od svojih misli mogu razboleti i postati jadan.
Kada sam pak zatražio natrag snagu svoga srca, razum je dobio važnog partnera.
Ovu vezu zovem danas MUDROST SRCA.
  •  Od danas pa na dalje;
Ne plašimo se rasprava, konflikata i problema sa samim sobom i sa drugima,
jer čak se i zviezde ponekad sudare pa nastaju novi svetovi.
Danas znam: TO JE ŽIVOT!

 Napisao Čarli Čaplin povodom svog 70og rođendana 16.aprila 1959. godine

Нема коментара:

Постави коментар